Äntligen vår!

SpJ tycker, som ni läst, att det är lite synd att han inte har ngt wow-spel att se fram emot (förutom nu RE6!) Och jag förstår han, men jag håller inte med.

Har man inga spel i sikte är det ett perfekt tillfälle att ta tag i sin "lista" (om man nu e så sjuk som mig och har en lista vill säga) och köra igenom de spel man missat pga tidsbrist! Dessutom har priset på många av titlarna droppat efter att dom varit ute på marknaden ett tag. Skitbra!

Nu kan jag hugga tag i sista Professor Layton äventyret till min DS, ladda ner ngra spel via E-shop och äntligen få testa Dark Souls! Och då har jag inte ens nämnt Street Fighter X Tekken.

Spelvåren kunde inte bli bättre ;)

SnEaiD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0