Behålla eller sälja?

Vi i thenerdcrew gillar gaming grannarna! Det är ett skönt gäng som har inspirerart oss.
Ett av mina favorit-klipp är när Dave och Hiro gör en pac-man tårta till Ekken. Det blandas med lite gött spelsnack och sen förstås "några" matcher i Street Fighter efter det :)



När jag såg denna första gången så kunde jag inte låta bli och tänka hur rätt pågarna hade om
Halo:Anniversery. Jag satt själv och spelade det med Holm just då och svor över precis samma sak. Det har verkligen inte åldrats med värdighet.

När jag kollar igenom min spelhylla så har jag inte i närheten så många spel som gg-gänget eller
många andra som jag känner, men trivs bra med min lilla samling ändå. Jag vill faktiskt helst inte
ha spel som jag inte kan tänka mig att ta fram igen och spela om när tillfälle ges. Eller kanske samla fler achis i. Och Halo:AE är ett av dom som jag lätt hade kunnat "sälja av" tillsammans med Modern Warfare 2 och ngra andra spel som ientligen inte alls är André-spel.

Värre va det förr när man va tvungen att byta in sina spel för att ha råd med nya och på senare år fick köpa tillbaka dom för 2000:- utan instruktionsbok (ja, det har hänt!)




/SnEaiD, nu lite äldre och en skvätt visare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0