Damn, va het!!

Det e inte jag som är collectorn i vårt gäng. Både N-Bob men framförallt SpJ är mycket mer samlare än mig. Jag är tvärtom och skiter i om jag får en docka till spelet eller hur det är paketerat. Det får tillomed va digitalt nerladdat så länge jag får spela. ( ja, jag överdriver lite nu)

Men i förmiddags när jag öppnade mitt hemliga paket så vaknade det en lite samlarnörd även i mig!! För oj. Oj. OJ! Flygande Jacob va snygg förpackning den låg i!! Jag hann inte packa upp den helt, och så het som den är så vet jag inte ens om jag ngnsin kommer att göra det! (lögn)

En bild gör den inte rättvisa. Det e som att fota utsikten från Tokyo Tower och tro att andra som ser bilden får samma känsla som en själv.

Men givetvis tog jag en ändå :)

/SnEaiD


Kommentarer
Postat av: hiro

Eller hur! När man köper en Madcatz TE sticka känner man sig som en kung ^^ Älskar arkadstickor och äger flera stycken. Men mina två TEs är mina älsklingar ^^

2012-04-12 @ 09:34:37
URL: http://www.gamimggrannar.se
Postat av: SnEaiD

Verkligen! En riktigt awesome kung dessutom :P

Har dock inte testat den än. Vill ha mer tid på mig och inte bara "reta upp" mina fingrar och sen gå till jobb.



Men imorgon, då börjar hårdträningen! Hehe.

2012-04-12 @ 12:57:30
URL: http://thenerdcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0