Diablo 3 -Betan

I fredags kl 21:01 öppnade den fria BETAN för Diablo 3. Vi är nog många som längtat efter att få prova detta oehört hypade spel som dragits med förseningar och åter förseningar. Jag har testat detta med min bror i co-op läge och det fungerar riktigt bra tycker jag. Eftersom man bara får spela Act 1 i betan så är det relativt snabbt avklarat. 

Karaktären jag testade var Demon-hunter och jag blev totaltfrälst! Jag har aldrig varit ett Diablo-fan måste jag erkänna har tyckt att det kännts onödigt och tråkigt! men efter att prövat betan så har jag faktiskt ändrat min uppfattning. Kanske mer för att jag har satt mig in i storyn och så. 


Betan drogs med lite mycket problem i början  typ som att connetcta till servers osv. Kan tänka mig att det är eftersom att efterfrågan är så stor! Vi får se hur det blir den 15 maj då spelet släpps i sin helhet!  Jag vet att jag kommer att köpa det iallfall och spela ett antal timmar ;) 


// SpJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0