Fiiiiinish!

Mitt förhållande till bilspel är inte det bästa. Ultravåld och spel med sexuella anknytningar är härlig underhållning i mitt liv. Men inte bilspel. Förutom då kanske Rally. Och framförallt Sega Rally från 1995.




Varför kom jag att tänka på det undrar ni? Jo, jag må vara en tvättäkta spelnörd. Men allt annat måste oxå hållas i trimm. Mat, städning, motion, familj, vänner osv. Och just idag va det ut med Brossan och kolla efter ny bil. Min gamla Toyota har gjort sitt och måste bytas ut. Ungefär som att byta ut Sega Rally mot Dirt.

Vad jag vill ha sagt med detta inlägg e just det, att allt går att koppla till mitt underbara intresse, tvspel!

/ SnEaiD




Om jag hitta en ny bil? Jodå, en liten kvick rackare.
"Lilla svarta hingsten" ska jag döpa han till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0