Från en annan vinkel.

Jag förstår att folk älskar Fez. Det e nytt, fräscht och retro på samma gång!

Spelade lite mer på det igår. Bara en timmes tid typ. Men det räckte. Räckte för att jag skulle se det från en annan vinkel. (höhö, annan vinkel, fattar ni? I ett spel där man bytar vinklar! Jag e så jävla rolig!)

Jag håller fortfarande inte med om att det är ett mästerverk som förtjänar 5 av 5. Men under tiden med spelet igår så hade jag riktigt trevligt. Och musiken va mysig! Lite ironiskt kan tycka, då jag va nere i ett kloaksystem och allt va mörkt runt omkring mig. Jag kom fram till ngn form av relic som påminde starkt om en qr-kod. Vänta, det kan väl inte vara...? Jag laddade hem en scanner till min iFån och provade att scanna av tv:n. Och det gick!! Pusslet va löst. Vilken grej! Genast fick jag svar på varför jag blev så irriterad i Söndags. Jag va för trött och tänkte inte utanför boxen.

/SnEaiD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0