Haha, detta är så fel!

Det va med tunga steg som jag gick till päronen på middag igår. Efter att ha fått storstryk av NinjatothefuckingBob i Third Strike så ville jag mest av allt stänga in mig i mitt kylskåp och smeta in mig i majonäs!
Tack o lov blev kvällen bättre redan efter att jag hade fått mat i magen. Min söta Mamma fick prova lite Nintendo 3DS och att bara titta på henne när hon spelar och lever sig in i det är underhållnig av högsta klass ;) (ett inlägg om det kommer senare)

Men det jag ville visa er denna förmiddagen är ngt helt fantastiskt! Jag såg det igår och har inte kunnat släppa det. Jag är upprymd av så många känslor! Vågade knappt visa SpJ först med tanke på att han är ett stort fan! Första gången satt jag själv med vidöppen mun och förundrades hur fel detta va. Andra gången skrattade jag rakt ut. Och tredje gången började jag tillomed att sjunga med!!

Mina damer och herrar, jag ger er...  Han Solo!!!

 

SnEaiD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0