Lilla svarta hingsten körs in

Idag va det dags att ta farväl av min gamle vän Toyotan. Sånt är livet. Man säger farväl och hittar en ny livskamrat. Går vidare. Men ni finns kvar i mina tankar. Jag kommer aldrig glömma er. Ernst, Rolf the golf och Toyotan. <3

Jag och broder Jocke tog varisn bil och körde mot bilskroten. Samtidigt som den ena bilen tog sin sista färd så tog jag den första riktiga med Lilla Svarta Hingsten. En lite längre tur denna gång. Inte bara bort till biltvätten eller föräldrarna på en bit mat. Med mig hade jag (förutom startkablar, mejslar och annat) Megaman 9 soundtracket.

Och det e såhär en spelnörd kör in sin bil! Spår nummer 12 "Thunder Tornado" på max med knappt ngn bas i högtalar och 270km på motorvägen! (knappt 100km e närmare sanningen, men det låter inte lika coolt)

Ni kan tro att jag trivs i min nya bil :P

/SnEaiD


Kommentarer
Postat av: hiro

Omg vad sugen jag blev på att lira MM9 igen :O



lyssnar lite på soundtracket

2012-04-23 @ 22:48:41
URL: http://www.gaminggrannar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0