Mamma Gun!

Kommer ni ihåg att jag åkte på spö och sen fick middag hemma hos mina föräldrar i Söndags?
Annars e det bara att scrolla ner till "Haha, detta är så fel!"-inlägget så har ni det där.

Maten som serverades då va en lammstek som farsan hade fixat! Så gott!!
Men det roligaste under föräldrarträffen va klart när Mamma Gun fick prova på Face raiders till min nya 3ds :) Att ta ett foto på sin mamma och sen berätta för henne att hon ska skjuta på "dom fula ansiktena" kanske låter lite taskigt. Men har ni provat spelet så vet ni vad jag menar ;)

Hon är en envis rackare och lärde sig snabbt hur det fungerade.
Sikta och skjut!
Kom överst på highscore- listan.
Simple as that.

Efter några omgångar skulle jag bege mig hemåt. Då hade hon jobbat upp sig till en respektabel 3:e plats! Jag blev lite imponerad. Hon är en klar vinnare, min mor! :P


/SnEaiD



Visst e hon söt? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0