Mass Effect 3 vs Soul Calibur V

Level hade ett erbjudande att om man köpte en prenumeration så fick man välja ett spel.
Mitt val stod mellan Mass Effect 3 och Soul Calibur V. Jag valde Mass Effect 3, vilket jag ångrar.

Jag har aldrig varit ett fan av Mass Effect men efter att testat demot till 3an så blev jag ändå sugen. När vi testade multiplayern tillsammans så hade vi det jäkligt kul. Men det var på demot det.

Nu har jag haft spelet i snart en månad och jag har nog inte spelat mer än någon timme eller två.
Suget finns inte där. Det tar emot när jag ska starta spelet. Varför valde jag inte Soul Calibur V istället?

När vi var på Joystick 4.0 så testade vi Soul Calibur V. Det var jävligt snyggt och ganska så kul.
Nog ett spel som jag hade kunnat tänka mig att sitta och spela om kvällarna. Slåss lite och så.

Vad tänker jag göra åt att jag valde fel spel? Ingenting faktiskt. Det får stå fint i hyllan helt enkelt.

Ninjabob


Bild från Joystick 4.0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0