Min Segapärm

Efter helgen som varit blev jag givetvis sugen på att spela om en massa klassiska titlar och koppla in alla mina äldre spelkonsoler. Tyvärr har jag bara en platt-tv och ska det va på riktigt så får jag snällt leta upp en gammal tjock-tv. Det är nog ett projekt som inte kommer komma längre än just hit. Jag har inte tid. Där e för mycket spel.

Men att minnas tillbaka är mysigt och bara genom att öppna mina byrålådor så fylls jag av nostalgisk värme :P



Många reklamblad från Sega på den tiden då jag skiljde mig lite från mängde och valde deras sida framför Nintendo. I min pärm fanns svar från Sega-klubben, koder till spel och egna teckningar m.m.

/SnEaiD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0