Nästa uppgift, demonslakt!

Mitt största problem detta året (och det som gör livet så jävla gutt!) är att jag har för många spel på lager!
Så fort ett spel är klart så e det bara att börja på nästa. Bocka av och kör vidare. Jag har listor på min mobil på spel som ska införskaffas, spelas om och hålla ögonen på när priset droppar. En äkta nörd alltså! Och jag älskar det!
Bäst är det såklart när man ramlar över en liten guldklimp som fångar upp ens tid och håller fast vid en tills spelet är avklarat eller tillomed maxat! Senast det hände va inte sålängesedan. Det va med Final Fantasy XIII-2 och Shadows of the damned. 2 spel som jag inte hade jättehöga förväntningar på men som blew my mind när jag väl startade dom! 2 höjdare, på helt olika sätt!

Nu har kaffet runnit ner och jag ska starta på nästa spel! Det e många HD-remakes som kommer ut just nu och har man missat dom när det begav sig är det ett bra tillfälle att skaffa dom. Jag har fixat Devil May Cry samlingen och tycker det ska bli intressant och jämföra med orginalen. (Plus att jag inte spelat del 2 i serien som många andra oxå verkat hoppa över).

Gamedaddy out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0