Oh yeah, I'm that good

Igår fortsatte jag att jaga achivementen där du ska klara Arcade Mode med alla karaktärer.
Jag var så fokuserad på just den att jag blev en aningen paff när två andra ploppade upp.

Den ena av dem gjorde mig väldigt glad. För vad jag vet så är den ganska så svår att få.
"Speed Freak". Någon ni känner till? Om inte så ska ni få er en liten förklaring:
Man ska klara alla ronder på 20 sek. eller mindre på medium eller högre svårighetsgrad.

Känslan när man fick den achivementen var fin. Jävlar vad stolt jag blev.
Jag är faktiskt fortfarande lite stolt. Och lite imponerad. Damn, I'm good!

Ps. den andra achivementen var, om ni är interesserade, att jag vunnit x antal Perfect-matcher.

, Ninjabob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0