Så manlig!

Förutom att att ta ner N-Bob på jorden igen (boom baby!!) och visa vem som är spelpappa i detta gänget, så lyckades jag även tvåla dit stora stygga Bowser och räddade min sköna Peach!
Därefter tog jag på mig tvättbjörnsdräckten och flög hem till vårt lilla svamphem med henne i mina manliga armar!

(Jag vet att hon är sugen på en riktigt Mario-behandling så fort vi kommer innanför dörren. Hon viskade nämligen små snuskiga ord i mitt öra hela vägen hem.)

Och jag förstår henne! Han e ju en riktigt karl den där rörmockaren, eller hur tjejer? ;)

/SnEaiD


Kommentarer
Postat av: Jim-Ladin

Är det bara jag eller känns det som Mario vill ha sagt något med det utsträckta lillfingret, en riktigt karlakarl?

2012-04-15 @ 14:44:26
Postat av: BigMike

Inte alls gay. Han skulle haft en the kopp till det fingret

2012-04-16 @ 12:39:49
Postat av: SnEaiD

Kan det vara att han inte alls är en karlakarl utan tagen direkt från polisskolans "the blue oyster bar"? Jag börjar bli rädd....

2012-04-16 @ 19:30:29
URL: http://thenerdcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0