Samlare

Som SnEaiD skrev innan så är det nog jag som är den stora samlaren av oss tre, jag är en sådan person som gillar collectors editions där man får lite extra grejer till t.ex en bok med lite artworks eller en liten fin figur som kan stå i bokhyllan.
Givetvis finns det gränser på vad jag tycker är rimligt på att lägga ut på saker och ting. En av de grejer som jag samlar på är Final Fantasy prylar(det kommer en video blogg om dessa senare).
Jag uppskattar som sagt när man får lite extra till spelen eller filmer som man köper, däremot tycker jag att det är fruktansvärt onödigt att slänga med nån DLC grej som collectible så som ett gevär som man så fint fick när man förbokade Mass Effect 3, ska det va samlar saker så ska det vara fysiska artiklar.

Vet inte hur många timmar som jag har suttit och bläddrat på Tradera för att hitta diverse saker som jag skulle vilja ha. Det värsta är att det finns så mycket gött som man bara vill beställa nu nu nu. En som nog inte tycker att mitt intresse för samlarsaker är min sambo som tycker att det är barnsliga saker t.ex när jag beställer hem nån action figur från Mass Effect eller nån onödig Final fantasy pryl. Men visst vi har ju olika intressen allihopa, och tur är väl det?

Tänkte jag skulle visa fyra av mina fina samlarsaker idag.



Final Fantasy VII Advent Children Play Arts Vol. 1: Sephiroth



Final Fantasy VII Advent Children Play Arts Vol. 2: Yuffi 



Final Fantasy VII Advent Children Play Arts Vol. 2: Reno



Final Fantasy Advent Children Limited Collectors Ed.
(Innehåller: 1st manus, 1st novell, 10st vykort, 1st Limited ed. film)


Det var allt jag hade för mig ikväll! See yah! // SpJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0