Skynda Samus! Jag måste till jobbet!

"Där fick hon äntligen! Förbannade Metroid Queen! Hon dödade säkert mig 12ggr innan jag hittade rytmen som krävdes för att besegra henne. Men nu e hon död och min hemläxa från 1992 e avklarad :) Det va fan på håret. Ett försök till sen hade jag varit tvungen att lämna henne till morgondagen. Har ett nattajobb som måste skötas oxå."

Tankar om spel och våra små äventyr kan bli så mycket bättre om man verkligen lever för det!
Vi e ett gäng som har hittat varandra och har tvspel som största gemensamma intresse. Jag vet inte hur mina buddies tänker använda sig av denna blogg men jag ska försöka skriva lite som ni läst här precis. Med inlevelse och hjärta :P

Vi som kommer blogga här är SpJ, Ninjabob och jag!

Gamedaddy

 


Kommentarer
Postat av: Big Mike

Riktigt bra.. Keep it up.

2012-04-08 @ 10:54:53
URL: http://http://micke-b.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0