"Speed Freak"-Achi (30g)

Vi ställde frågan. Ni agerade. Er önskan är vår lag.
Ni kom med bra tips. Väldigt bra. Så jag tänker försöka tillfredställa er.

Som ni minns så klarade jag "Speed Freak"-achivementen för några dagar sen.
Tänkte faktiskt ge er tips på hur man kan få den. Checka in videon här under.

Anledningen till att jag använder Sakura till denna achivementen är för att hennes slag räcker långt. Hon hoppar ju fram ett steg innan hon slår dem och det kan man utnyttja. Andra karaktärer funkar också. Det gäller ju att hitta sin "rätta" och Sakura var min. Trots att jag nästan aldrig spelar med henne, hehe.

Det handlar nog även mycket om tur när man ska ta "Speed Freak". Vem man får som motståndare tex. Jag hade en jävla tur. Jag slapp Bison, Zangief och alla dem svåra karaktärerna, hehe. Så ge inte upp. Tillslut får ni den.

, Ninjabob


Kommentarer
Postat av: hiro

Sedär ja! Men du får träna lite kombos med henne ;)

2012-04-19 @ 23:11:19
URL: http://www.gaminggrannar.se
Postat av: sarah

Mja, jag är inte så glad för Sakura. Har dåliga minnen efter du spöade skiten ur mig med henne, haha ;) Men just till den achivementen var hon riktigt bra. Annars är det ju Ibuki som gäller ;)

2012-04-20 @ 00:45:16
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0