Spelhäng och födelsedagsfirande

Eftersom vi båda fyller år i mars (24:e & 26:e) så kom vi på en bra idé. Vi kör på ett spelhäng.
Så den 25:e mars så samlades vi hemma hos SnEaiD för smörgåstårta, tårta, hemmabakade kakor a'la Ninjabob och tvspel.

Trots att det var honom som vi firade till mesta dels så fick även jag en födelsedagspresent.
Jag fick en arcade sticka. Jag blev så himla överraskad. Så himla glad.

Vad tror ni första tanken var efter stickan packats upp? Vi kör en Super Street Fighter IV-turnering. Tompa Eldnäven kom självklart på första plats men jag var inte mycket sämre. Jag kom tvåa! Förutom Super Street Fighter IV så lekte vi även en del med SnEaiD's 3DS.

Kortfattat så var det en riktigt härlig dag. Tvspelshäng och födelsedagsfirande med mina pojkar.

Ninjabob


Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis vackra Sarah. <3 hoppas du hade en underbar födelsedag.

Många kramar

2012-04-08 @ 15:38:32
URL: http://matinkus.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad härligt det låter! :)

2012-04-08 @ 18:12:36
Postat av: CarrieWoman

vad härligt det låter! :)

2012-04-08 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0