Stickmätar tävling

Jaa, jag vet att NinjaB sa till er att vi "pojkar" skulle ta hand om er igår. Men ni måste tänka på att jag börjar bli gammal och grå. Och ska jag skriva ett inlägg så kan det ta flera timmar eftersom jag trycker på en tangent, ett finger i taget. Skratta ni. Ni kommer själv sitta där en vacker dag och minnas tillbaka på er ungdom när ni oxå kunde hoppa 2 meter upp i luften och skjuta eldbollar!

Fast igår fick jag (trots min ålder) iväg några rackare rakt i ansiktet på Ken!! Och det är så man ska ta han! Med hans egna medicin. Då går det! Tyvärr hade han redan förnedrat mig med 17 förluster och mitt självförtroende låg i kattlådan. Jag övade med Yun. Och åkte på en del stryk. Om och om och om igen. Men så är det. Ska man lära sig en ny karaktär så får man börja från noll. Och att öva mot Tompa Eldnäve e inte det lättaste. Han tolererar inget trams!

Till sist när jag fått nog och bytat ut Yun mot Ryu och Ibuki så startade game:andet på riktigt! Då blev det ngra vinster. Och jävlar va roligt vi hade det! Varsin stor fin sticka på bordet framför oss och 40-50 matcher senare va nöjda med kvällen. Jag hade växlat lite mellan mina karaktärer och faktiskt Tompa oxå. Inte bara Ken ;)

Nu har jag en fin uppställning tycker jag. Jag har Ibuki och Yun. Och jag har för dom klassiska bataljerna Ryu.

Hårdträningen har börjat.

/SnEaiD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0