Tillbaka till mässan!

Nu när vi alla 3 har "gått vidare" och kört lite nyare spel så backar vi bandet igen och återgår till helgens mässa och allt retrospelande! Förutom mitt fantastiska kap på ett skitdåligt spel (don´t ask) så blev det en del annan shopping oxå! Inne på cafet kunde man köpa korv som enligt NinjaBob bestod av 98% vatten men även snygga t-shirts med RSM loggan på. Både Ninja och SpJ va sugna. Men framme vid kassan så visade det sig att där va bara tjejstorlekar kvar. Alltså kunde bara en av dom köpa. SpJ blev väldigt glad men tyckte ändå att den va lite tajt över midjan så han fick snällt ge över den. Just där och då köpte jag bara en kopp kaffe. Dom hade inga wienerbröd :(

Där Sarah hittade sina örhänge hittade jag oxå shyssta kylknappar i form av Pit, Mario och andra figurer. Jag växlade ett par ord med Jim och vi kom fram till att det inte alls heter kylknappar utan magneter, och att dom va värda att spendera en hundring på. När jag kom tillbaka låg där en för jävla snygg Megaman magnet som dessutom va större men ändå kostade endast 100spänn! Jag högg den direkt!! :P


Han e så fin på min kyl!

Sarah hittade en vrålful mössa som va så underbar att hon bara va tvungen att köpa den. Det va en groda. Antagligen Frogger. En lite för stor t-shirt handlades oxå med ett najs motiv på Faith för ynka 50 kronor. Den va skitsnygg och sitter nu på Tompa Eldnäves överkropp! Det blev vår present till han eftesom han tyvärr inte kunde följa med.

Inget mer shoppande än så blev det. Dock roffade vår snabba ninja åt sig en till t-shirt från prisbordet efter att mannen på scen sagt att det bara va att komma fram o ta.

/SnEaiD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0