Jag har haft sex med Liara!

SpelpappaAndré tar hand om sina pågar, så är det. Men ibland kan även han bli orolig och tänka, vad har jag ställt till med?! Är det en bra grej att jag fått mina kollegor att börja spela så mycket tvspel?

Som i morse. Imorse kom jag till min arbetsplats i vanlig ordning och bemöttes av en så ilsken skiftkamrat att hans tårar nästan va på väg. Spelet jag talat väl om (och maxat!) står på hans agenda och han är framme i slutet vid dom mest krävande och irriterande bossarna. Spelet är FFXIII-2 och bossarna är Caius och Yumi.
Han va jättearg!!

Jag plockade upp han i min famn och försökte trösta så gott det gick men då blev det för mycket. Spelet som han haft så mysigt och trevligt med innan blev nu ett av dom sämsta han spelat! Och tårarna rann längst kinderna på han.
Då kommer Mange utklädd till Commander Shepard och skriker glatt att, jag har haft sex med Liara!! Jag har haft sex med Liara!! Simon, som nu slutat gråta tittar upp på honom och ler lömskt mot han. -Jag har ändå haft sex med alla i besättningen, så det så!

Och det är här jag frågar mig själv.
Vad har jag ientligen gjort mot mina arbetskamrater?

/SnEaiD





Kommentarer
Postat av: Simon

True story!

2012-04-19 @ 20:43:53
Postat av: sarah

Haha, ni pojkar verkar ha det väldigt bra på jobb :P

2012-04-19 @ 20:59:34
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: JimmyTheZombie

Finns bildbevis på denna "Commander Shepard" kostym ?

2012-04-20 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0