Ninjabob, Ninjatothebob, N-bob

SnEaiD berättade innan vart han fått sitt namn från. Här kommer min historia.

Namnet har följt med mig i ca 4 år, då jag startade min nuvarande blogg, ninjabob.
Det började med att en av mina finaste vänner E började kalla mig för ninja.
Varför minns jag faktiskt inte men det blev helt enkelt så, hehe.

Bob la jag till själv. Mest för att det är ett sjukt coolt namn. Har alltid gillat det.
Allt är Bob för mig. Alla fiskmåsar (som är bruna i ansiktet) heter Bob tex.
Jag har försökt att döpa om SnEaiDs katt till Bob. Utan framgång tyvärr, haha.
Det är ett bra namn helt enkelt. Ett riktigt bra namn.

I somras fick jag dock ändra namnet lite. När jag gjorde min profil på Xbox Live.
Då var Ninjabob redan upptaget (damn you). Så det fick bli Ninjatothebob.

Men nu lyssnar jag på det mesta. Ninja, Ninjabob, Ninjatothebob, N-Bob osv,

 

, Ninjabob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0