Vem va det som Fez?

En del av Thenerdcrew bestämde sig för att sticka ut och luncha lagom vid 1 - tiden igår. Varsin vilt-burgare fick det bli. Och en kopp kaffe hemma hos mig sen. Medan Brossan satt och letade ny bil till mig på blocket så startade jag nedladdningen av Fez. Va tvungen att prova detta omtalade indie spel nu när det äntligen kommit ut.

En bil hittades (som jag ska iväg och titta på idag). Kaffet dracks upp. Och Fez imponerade! Spelet alltså. Inte att Brossan fes oss i nacken när vi satt där med kontrollen i handen. Fast givetvis blir jag alltid lite imponerad av det oxå!

Solen titta fram. Så innan vi bestämde oss för att fortsätta med game:andet så ville vi ut och få lite motion i det fina vädret. Done n done!

Därefter fortsatte kvällen med Street Fighter, Fez och förstås ngra banor Mario!

/SnEaiD out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0