Badass SnEaiD!

Igår va det ännu en träff med NinjaBob och lite senare under dagen även med Dante och Vergil. Vi hade bestämt att vi skulle ta en frisk och skön joggningtur ute i skogen, laga lite mat och därefter hooka upp med pågarna! Sagt och gjort.

Mätt och belåten satte jag mig med paddan i handen och startade upp min Xbox. Ngnstans runt mission 14 fortsatte jag jakten på min onda bror och stod så småningom öga mot öga mot honom igen efter att han gav mig stryk uppe på tornet sist.

Shiit va bra Devil May Cry är alltså! (nä, jag räknar inte med 2:an i serien!) Hårdkokt action blir fan inte bättre än såhär! Jag dör och misslyckas flera ggr. Blir arg. Tar mig i kragen och försöker igen.

Och sen, när man väl lyckas. När man känner segerns sötma. Då är det gutt som fan! Dom ska inte tro att dom kan komma o besegra mig. Den mäktigaste av alla, SnEaiD ;)

Hardcore-temat fortsatte sen när jag låg i sängen...
....

.... det lät inte rätt.

Men jag snackar såklart fortfarande om tvspel. Vill ni läsa om "saker som händer i sängen" så får ni läsa min andra blogg. www.SnEaiDhittarsakeribyxan.gottegris

Nåja, back to basic. Kid Icarus 3D Classic tankades hem och jag fortsatte som sagt på det temat. Nu i en lite äldre skrud bara.

Och så kommer det fortsätta ett tag! Hardcore style. Är det inte Devil May Cry eller Kid Icarus så är det Street Fighter X Tekken! Tuffa spel med motstånd.

Javisst ja, sen kommer nog Dark Souls dimpa ner genom brevinkastet idag oxå.

/SnEaiD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0