Bättre förr?

Jag snacka lite skit med min arbetskamrat Mange under skiftbytet idag. Han visste inte riktigt vad han va sugen på för spel och ville ha tips. -Last Story verkar bra tyckte han men fick ge upp det ganska snabbt då han inte har en Wii.

Men Dark Souls då? frågade jag lite retsammt fast jag redan visste svaret. (Mange kör helst på easy och gillar inte att förlora eller dö i spel, denna märkliga man)

Inne på det spåret kom vi på att han borde spela vidare på Skyrim. Och så börjarde vi prata om ett gammalt riddarespel som va så sanslöst snyggt och tecknat men som vi inte mindes namnet på riktigt.

Det heter Moonstone och fanns till Amiga. Det må ha varit ngt av det snyggaste just då. Tittar vi på det idag, not so much. Men charmigt e det!

/SnEaiD

 


Kommentarer
Postat av: jim

Nu snackar vi,

Bästa spelet typ ever asså!

förutom sensible soccer (amiga).

2012-05-21 @ 21:09:40
Postat av: Simon

Moonstone är så jäkla awesome!

2012-05-23 @ 18:20:28
URL: http://backloggery.com/choke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0