Behöver sova

Jaha. Då sitter man här. Trött som en hel lax-familj som precis haft en trevlig måltid vid middagsbordet. Jag har 3 timmar kvar av natten och vet ärligt talat inte hur jag ska lyckas ta mig förbi dom. Det kan inte vara bra att låta en trött man som mig jobba under dessa förutsättningar. Men det tyngsta är överstökat och nu e det bara finliret kvar. (ironiskt nog det jag måste vara mest alert på)

Hur som helst, det e inget ni behöver bry er om nu! Och inget jag tänkt prata om heller. Istället ville jag berätta att sista kvarten innan jag skulle hit till jobb så fick jag äntligen se eftertexten i The Last Story :) Finally!

Inte för att jag tyckte att det blev dåligt eller långdraget. Spelet är bra och håller hela vägen. Helt klart! Det är det att jag har räknat med att bli klar med det ett tag nu och när jag äntligen fixade biffen så va det en behaglig känsla! Ett riktigt bra och mysigt spel som hade mått bättre till 360:n eller ps3:an. (jag anser att alla spel hade mått bättre till dom konsolerna framför Wii)

Så nu är det dags att ändra om lite i min lista. Från att ha sett ut lite så här:
The Last Story
Dmc HD
Mariokart 7
Street Fighter 4

Kommer den nu se ut ngt i denna stilen:
Dark Souls
Street Fighter X Tekken
Lite mer på Dmc3
Och Mario 3D Land

Jag har fortfarande ett sug som inte stillats riktigt efter Devil May Cry. Så antagligen lär det bli lite mer av det. Och vissa kvällar har jag varit sugen på att ta upp Mario 3D Land igen och bara mysa, så det ska jag göra :P

Men det jag mest ser fram emot nu är helt klart att få dö flera ggr om i Farmvile.


Vänta nu, vad skrev jag precis? Farmvile?
Men hur kan jag få Dark Souls till Farmvile?! Det e nog bäst att sluta skriva nu...

/SnEaiD, behöver sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0