Dark Souls = SFxTK

Godmorgon gamers!
Idag blir det en fin bit mat med pågarna Holm, Brossan och Eldnäven. Lunch-style! Brossan och Holm träffar jag gärna men med Tompa e det mer tveksamt. Han hade jag helst träffat med en knogmacka i ansiktet "SMÄCK!" så ligger han där på marken med sitt blonda hår och röda trikå. Hehe.

Men så e det. Jag e inne i ett "jag e dålig och blir ständigt besegrad"-mode för tillfället. Och det vet min vän om! Han hjälper faktiskt mig. Stålsätter mig! -Res dig upp André. Ge inte upp. Här e inte plats för quitters i denna hårda värld. Så jag gör som han säger och startar upp min Xbox och Dark Souls en stund.

/SnEaiD


Kommentarer
Postat av: eldnäven

Men trevlig lunch var de och god mat. Ja lägga mig i en match är ju inte riktigt min still, man får lära sig den hårda vägen Hehe;). Ha de gutt alla gamers där ute. Over and Fis

2012-05-18 @ 23:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0