Diablo 3 Release 00:01 15/5 2012

Ett spel som nog många står och köar till i skrivande stund är Diablo 3! Väntan har varit lång, det är ca 10 år sedan ett diablo spel kom ut och hypen har varit överlägsen hos de flesta fansen. En kväll som denna kan man ju då tänka sig att det köas på väldigt många ställen runt om i sverige, Malmö, Stockholm, Göteborg, Örebro och samt lilla Kristianstad har öppet. En stad som INTE kommer ha någon releasefest ikväll är Trelleborg! Undrar egentligen hur många trelleborgare som hade stått och väntat på att ivrigt få hugga tag i sitt eget exemplar utav Diablo 3!

Vi i TNC som inte jobbar just i denna stund d.v.s Jag (SpJ) & Ninjabob hade sett fram emot att gå ner och snacka med alla diablo fansen och intervijua ett par som stod och köade. Men jag cyklade ner och tittade vid butiken möttes jag utav denna synen.


TOMT!! WTF!!?? 



Var är alla Fans? Var är alla barbarer och Witch docters, vart gömmer sig demon huntersarna??? Ja inte är det i Trelleborg iallfall. Det värsta är att butiken inte ens kommer att ha öppet alls ikväll! Vilket jag tycker är SKITDÅLIGT!! En Tv-spelsbutik som Gamestop BORDE ha öppet på en sådan stor release enligt mig då. Nä nog sagt om detta.
Peppen är fortfarande hög på Diablo 3 och jag kommer att köpa detta oavsett. Hade det varit öppet ikväll hade jag smygit hem med ett exemplar och installerat det direkt. Men eftersom det inte var någon som öppet så kommer jag INTE att köpa det i trelleborg iallfall. 

Avslutar med en bild som jag tror ska symbolisera alla butiker som inte har öppet inatt.

// SpJ Over and out

Kommentarer
Postat av: Randomseb

Diablo II släpptes 2008 din gangsta.

2012-05-14 @ 23:46:29
Postat av: LazyMatt

Haha! Fast man blir väl inte så förvånad ändå. Trelleborg är ju alltid stendött. Även om de hade haft öppet tror jag inte många hade kommit för att köpa spelet. Jag kanske skulle övervägt dock.

2012-05-15 @ 00:13:29
Postat av: SpJ

Hehe Sen var det så Randomseb att det var inte alls 2008;) fast det disskuterade vi igår :) det var 2000-2001.



LazyMatt: Nä kanske inte, fast jag vet ju att när Corestore fanns i trelleborg brukade det vara kö till releaserna, fast det var ju en bra affär jämfört med Gamestop ;)

2012-05-15 @ 07:32:52
URL: http://thenerdcrew.blogg.se/
Postat av: JimmyTheZombie

Jag var hemma och spela "Robot Unicorn Attack" så jag hade inte tid o gå ner.



Corestore va en kanonbutik, synd att han har stängt i höllviken nu också :(

2012-05-15 @ 15:13:13
URL: http://jimmythezombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0