En nystart

Nu sitter jag här på jubb igen och gottar mig. Inte för att jag e på min arbetsplats eller att jag just nu har fikapaus, utan för att det är bara 3 nätter sen långhelg! Och jag älskar långhelger! Perfekta tillfällen att ta tag i ett nytt äventyr.

I skåpet har jag lagt mitt Dark Souls. Jag vet, jag fick det förra veckan. Men jag e inte riktigt frisk i huvet. Jag vill inte påbörja ett nytt spel när jag redan håller på med ett i liknande schanger.
StreetFighter X Tekken kommer jag spela lite varje dag känns det som nu! Det e väldigt tillfredsställande att dela ut en kombo käftsmällar :) Dmc3 blev jag klar med igår men tar säkert fram lite då o då för den sköna känslan av slakt där oxå!

Det jag vill bli klar med innan jag bryter upp förpackningen till Dark Souls är Last Story. Och känslan säger mig att jag är nära. Nära ett slut. Och därefter en ny start! (poetisk va?)

Och har man en långhelg i sikte så kan läget inte va bättre :P

Gonatt gamers!
/SnEaiD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0