Inte riktigt än

Jag sitter och trixar lite med finalen från helgens mini-fajt. Inte så haj på det där med redigering av film och framförallt inte nu när jag börjar jobba om en stund och har lite tid. Men upp kommer det!
Dock inte ikväll. Efter att jag jobbat i natt och sovit i morgon så lovar jag er att ni ska få se och njuta av fajten mellan Tompa Eldnäve och Sarah Ninjabob! Och vem vet, kanske får ni en glimt av Jim oxå? Han kan man se lite var som helst den pågen ;)

Nu hade jag väldigt gärna satt mig med ngra ronder SFxTK eller bara softat med the Last Story. Tyvärr har jag inte tid utan måste kila iväg. Men även på jobbet går det att suga in lite tvspels-atmosfär!
Spelmusik i lurarna och där ligger en Level i skåpet. Så det ska nog gå hur bra som helst.

Imorgon hade jag tänkt att spela hela dagen. Sweet! Och jag tror att det är många som kommer att göra likadant. Kanske inte samma spel som mig. Utan snarare ett litet visst spel som släpps om ngra timmar...
Gissar på att SpJ har ngt att säga om det ;)

/SnEaiD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0