Jag é int bitter!

Jodå så atte!!! Det var ju spelkväll igår!!! Och där satt vi och slet i stickorna och försökte göra combos och specialare! Att bli utslagen i ett spel som man inte har är väl okej! Men att bli utslagen i ett spel som man faktiskt köpt och till råga på all tränat på....(läs med tony richardsson röst).. Dä é fördjäävligt visst men jag é int bitter ne då!

Hahaha nä jag är inte bitter alls faktiskt, fick ju chansen att sätta dit dem i tävlingen som jag gjort ju ;-) trodde ju tilloch med att jag gjort den för lätt!

Oavsett hade vi riktigt skitkul! Kvällens roligaste var när jag och brossan gick till bussen och han sa.. Fan alla dom är verkligen skittrevliga som var där ikväll. Stora ord från en liten man. :-)

// SpJ over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0