Jag övertalar tysken

"Gamecuben har inte kommit än, efter några mail lyckade jag övertala tysken att sända allt i ett paket istället för flera, då jag köpt delarna i olika budgivningar. Efter att detta var löst och 250 kr inklusive frakt skickade upptäckte jag en spännande samlarbutik 3 stenkast bort. De hade ett gamecube för 250 pix, med kontroll vilket jag inte fick av tysken!
Jaja, jakten är roligare än fångsten eller nåt?
Men jag kan stoltsera med att jag igår hade en nära-tron-upplevelse!
Vi fick testa på att leka i vårt idrottslabb med kraftplattor och andra mättinsrtument men framförallt: 16-kamerors motion capture!
På med plupparna och lek Gollum. Nu är det så tradigt att våran utrustning är till för idrott och inte för tv-spel och film eller andra viktiga grejor. Jag föreslog dock att vi borde mäta mig när jag kastade frisbee. Tyvärr blev det nedröstat jag antar attt de såg genom mig och mina drömmar om att elakt chip skulle suga in mig i kamerorna och skulle behöva kasta frisbee på liv och död.

Men grymt var det.

Förresten så frågade jag tysken om han hade skickat många packet tidigare till Göteborg.
Han svarade: Görmany!

/Jim


Kommentarer
Postat av: Jim

Kan man bli våldsbloggad?

Känner mig smutsig och utnyttjad (på ett skönt sätt).

2012-05-10 @ 21:45:36
Postat av: El Sebo.

Jag gillar bilden på Jim.

2012-05-10 @ 23:59:14
Postat av: SnEaiD

Haha, visst va bilden bra på honom!

Och Jim, ja det kan man som du märkt. Skriver man ngt som e bra så SMACK! e det uppe på bloggen ;)

Du må vara smutsig och utnyttjad. Men det är det vi gillar med dig! Fortsätt så.

2012-05-11 @ 07:27:31
URL: http://thenerdcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0