Journey, inte för alla

Då har även jag testat detta lovordande spel. Dom 2 bästa timmarna i ett spel detta år!
Eller?

Nä, absolut inte. Journey är snyggt, mysigt och attraktivt. Men att kalla det för det "bästa" i år är en klar överdrift enligt mig. Vid ett tillfälle fick jag gåshud och bara mös när jag seglade fram längs sanddynerna! Det va riktigt härligt. Och i slutet av spelet va grafik och färg sanslöst attraktivt.

Så visst bör det helt klart upplevas om man sitter med en uppkopplad ps3:a :) Det är en friskt fläktande varm vind i dagens spelklimat. Tyvärr greppade det inte tag i mig på det sättet jag hoppades på. Och en del partier va ganska tråkiga och sega.

3 av 5 Papa Dee CD-skivor, Limited edition


/SnEaiD



Obehagliga figurer... Nu kommer jag få mardrömmar...


Kommentarer
Postat av: Randomseb

Jävligt skönt att jag inte var den enda som tyckte såhär. :O

2012-05-18 @ 00:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0