Kvällens gaming

Nu jävlar! Fylld med energi efter ett bra träningspass och sugen på tvspel :P
Efter att jag va lite fast i Dark Souls så hittade jag till sist en stege i mörkert som tog mig ut till ljuset igen och öppnade upp nya vägar för mig. Ett spel som ger tillbaka så otroligt mycket till den envise ävetyrarnen! Det bara växer och växer :) Nu har jag 4 olika vägar att välja mellan varav det en stället är läskigt, det andra e omöjligt och dom andra 2 är dödliga. Vad ska jag välja?



Så risken är stor att det blir lite av det spelet ikväll efter en bit mat med Sarah. Sen har jag även ett sug efter ngra matcher SFxTK. Kanske att man hör av sig till Tompa eller SpJ?

NinjaBob snacka ngt om att hon ville testa Rayman Origins demot, som jag gjorde igår. Men det ska hon få berätta om senare.

Game on!



/SnEaiD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0