May the fourth be with you

Vilken vecka det har varit än sålänge och nu stundar en helg med massor av gaming, för enligt vädergudarna ska ska det bli tvspelsväder!! Idag är det som sagt den officiella star wars dagen och star wars nörd som jag är så vill jag passa på att önska er alla en riktigt fin star wars day!

Men vi får ju inte glömma bort en annan sak som hände igår som glömde nämnas. Det är ju att igår fyllde Nintendos gamcube 10år! Tiden flyger iväg! Så grattis gamecuben en dag försent!
Enligt mig fanns det ju en hel del shyssta GC spel, så som Wind waker, eternal darkness, Resident evil 1 remaken. Twiligt princess, och dagen till ära rouge squadron, m.m.
Vilka gamecubespel håller ni varmt om hjärtat? Måste finnas en hel del? Skriv gärna ner o kommentarerna :-)

// May the force be with you!! SpJ


Kommentarer
Postat av: JimmyTheZombie

Fira officiella star wars dagen med "The Star Wars Holiday Special", alltid en riktig höjdare ^^

2012-05-04 @ 14:55:53
URL: http://jimmythezombie.blogg.se/
Postat av: Simon

Metroid Prime såklart! Och även Metal Gear Solid: Twin Snakes! :D

2012-05-04 @ 16:21:00
URL: http://backloggery.com/choke
Postat av: SnEaiD

Åhh,Prime!! Du har ju så rätt Simon! Detta spel. Jag va bara tvungen att skriva om det :P

Funderar på att skriva lite om mina andra favoriter till kuben oxå. Resident evil 4, Wind Waker, Ikaruga och Viewtiful Joe.

2012-05-05 @ 12:25:32
URL: http://thenerdcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0