Rayman Origins till 3ds

Nu har jag äntligen fått testa på Rayman Origins till 3ds.

Jag och SnEaid spelade det tillsammans förra året när det kom ut på boxen. Då var jag helt betuttad i det. Känslan, musiken och alla underbara färger. Men till 3dsen blev jag faktiskt besviken. Känslan fanns inte där.

Det är fortfarande samma charmiga spel fast mindre charmigt. Man har inte riktigt fått med sig mysfaktorn i 3ds-versionen. Jag tyckte även att det kändes lite tungt i styrningen. Flöt inte alls på lika bra som på boxen.

För min del kommer det inte bli ett köp av det (när jag väl skaffat min 3ds då hehe). Det är ett mysigt spel. Men inte på en bärbar konsol.

, ninjabob, en bitter jävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0