Samurai vs Zombies

Det är sällan som jag spelar spel på iphonen men nu har jag hittat ett som passar mig.
SvsZ. Självklart ett gratisspel då jag är för snål när det kommer till iphonespel, hehe.



Det går ut på att försvara din "sacrede gate" från fienderna, som då är zombies och demoner.
Under tiden så fylls en mätare i spelet upp som gör att du kan skicka ut folk som hjälper dig.
b.la farmer, sword warrior, spear warrior, bowman osv. Och dem kan du även uppgradera.
Ja, där är en hel del grejer att uppgradera under spelets gång.



Sen kommer fienderna i "waves". Och mellan varje "wave" har du chansen att uppgradera.


Jag laddade ner spelet av en slump. Vilket jag är glad över för det är awesome.
Har suttit med det i några timmar sammanlagt nu skulle jag kunna tro.

, Ninjabob, som måste rusa till jobbet nu så hon inte blir försenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0