Spelhäng!

Vi hade planer på en fajtnight med dom två fajtingnördarna Hiro och Sessan till helgen :) Pågarna bor dock uppe i Örebro och att komma ner till Skåne och allra minst lilla Svedala e inget man bara gör. Det krävs tid, pengar och planering!

Istället slängde jag ut frågan om en SFxTK kväll på min fesbook mest för att kolla om intresset fanns. Och det finns det verkar det som :P Underbart!
En inkörsport till att börja spela med sticka för dom som inte redan gör det.

Den kvällen ligger lite längre fram hade jag tänk mig. Men efter att en viss "göteborgare" mena på att, jag kan denna helgen, så får det klart bli ett mini event nu på Lördag :P

Men som sagt! Fler event är inplanerade!

/Gamedaddy out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0