Still at Simon

Hemma hos Simon och Anneli fick vi lära oss att där hemma va det minsann Slash som ägde alla filtar! Ville vi ha en så fick vi snällt fråga honom om det gick bra att låna. Han tittade lite lurigt på mig när jag försökte hälsa på honom men efter lite luktande så tror jag att vi blev vänner även vi :) Klockan va runt 4 på eftermiddagen så inga filtar behövdes just då. Men till en annan gång e det bra att veta. Vi konsentrerade oss istället på spelen.

Blazblue är en fajter som jag varit sugen på innan och tillomed förbokat en gång i tiden. Men eftesom det tog så lång tid för spelet att komma hit till europa så dog hypen och jag avboka. Nu finns där så många bra andra fajters att tiden räcker inte till. Annars hade jag mycket väl kunnat sitta och fila på detta spel tror jag.


Mortal Kombat kändes och såg mycket bättre ut än vad jag trodde att det skulle göra. Men även det är ett spel som jag inte har tid eller lust att sätta mig in i. Även om det verkar helt ok.

Från 2 fajters går jag raskt över till 2 tunga äventyr. Och jag börjar med The Witcher 2.
Detta såg inte alls så kul ut och nästan hacka fram fick jag känslan av, när jag höll i kontrollen precis i början av spelet. Men efter ett tag, när jag fått dra mitt svärd och använda lite magier, så tog det sig! Och det tog sig väldigt bra :D Jag lämnade över till Simon och bad han spela på sin sparfil och visa mig lite mer där.
Ser riktigt bra ut och detta ska införskaffas! Det tror jag även att SpJ kommer göra. Och det ganska snart ;)



Och till sist Demon Souls...



Hittar knappt ngra ord. Måste köpas. Ingen PS3:a. Fan.
Dark Souls beställas imorgon.

/SnEaiD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0