Spelminnen med Andix

De 4 Master System spel som jag skrev om är nu uppkollade och förtjänar klart ett inlägg för oss som va med på den tiden :) Första klippet är på Aztec Adventure!



Väldigt svaga minnen från det spelet och har inte så mycket att säga. Så vidare till nästa!
Teddy Boy. Detta va som jag skrev innan enkelt och bra. Och när jag tittar på klippet nu så drar jag lite på smilbanden :) Ett kärt litet spel!



Att Alex Kidd High Tech World va ren smörja visste jag såklart inte som liten påg. Men ändå lyckades jag ta mig förbi första delen av spelet som va fyllt med gåtor och pussel på engelska. Fråga mig inte hur? Kanske ringde jag Sega klubben ;)



Sist och definitivt bäst är Wonderboy in Monster Land! Han blev en hjälte för mig direkt när ni andra hade Mario och Link som Idoler. Wonder Boy och Michael Jackoson. Min barndom i ett nötskal :P



/SnEaiD "Andix" André

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0