Devil May Cry 3 review

Där satt den! Vergil fick precis bita i det sura äpplet. Så jävla gutt! Och inte bara det, jag blev bleönad med hela.... 5G. Weoo, inte den bästa belöningen för en ändå så pass svår boss. Men så är achi-listan på DMC samlingen. Det är många små "piccos" och är det mycket gamerscore ni e ute efter så se er om annat ;)


Är det däremot benhård action ni vill ha så hittar ni inget bättre!
Jag blev påmind nu när jag klara spelet om hur mycket jag älskade och spelade del 4 med allt som låses upp och nya moves som man låser upp längs vägen!

Vad är det du sitter och säger André? Jo, jag säger just det att bara för att jag har spelat igenom det med Dante på normal så är jag inte klar! Så fort jag sett klart eftertexten så starta jag upp en runda "bloody palace" bara för att det e så förbannat roligt! Och en sak som jag inte ens tänkt på är att spela med Vergil! Han e ju nästan lika cool som sin bror. Jag må ha spelat igenom det men är långt ifrån klar med Devil May Cry 3 känner jag.
Bättre betyg än så kan ett spel inte få. Full pott.

5 av 5 pannbiffar!!




/SnEaiD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0