Hur man fixar en spelpartner

Medans 70% av oss nördar sitter med Diablo nu så tänkte jag att vi andra kan roa oss med lite annat kul. Men vad? Jo, jag tänkte för ngra dagar sedan hur jag ska hjälpa er singlar där ute. Hur ni ska göra för att hitta er en bra och speltokig partner! Hur man raggar med hjälp av tvspel!



Raggning med hjälp av tvspel är ingen lätt uppgift. Mest så att ni vet. För oss killar då alltså. En tjej kan lätt bara gå förbi och klämma en på bakdelen och sedan viska: "Jag har en rosa peachklänning där hemma, vill du följa med hem och titta på den?" och lätt få bytet på fall. Tar man sen killens försök så kan det mycket väl sluta med en lavett i ansiktet eller en anmälning och böter. Men jag tycker ändå att ni ska prova! Det måste ju vara värt det om det lyckas!! Om damen ifråga blir imponerad och sugen på dig när du föreslår om hon vill "titta på ditt bustersword" så är du ju hemma.



Eller varför inte: "Min wiimote har laddats ur. Kan du hjälpa mig få igång den igen?"

Det finns så många bra sätt och nästan alla fungerar om du bara lyckas pricka rätt! Alltså en spelintresserad brud :P Men en sak ska ni akta er för! Och det är om hon har en buskig och fin Mario-mustasch. Säg då inget om den...


/SnEaiD, som älskar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0