Wonderboy och Oboy

Måndagstristes... ååååh, suck.
Efter att ha vaknat och känt hur livet suger vill ja helst bara gräva ner mig i en grop, hälla över med för starkt blandad Oboy, ett sugrör i munnen och invänta helgen. SkitMåndag!

Så skulle det kunna kännas om det inte vore för mina fina vänner och det att jag har haft en riktigt härlig långhelg! Motion, god mat, sol och spelhäng på kvällarna gör att man kan inte annat än vara tacksam för allt :P
Så även om 4 arbetspass väntar mig inne i gruvan när ni andra gottar er i solen så e allt ändå kanon.

Och det som fick mig att dra lite extra på smilbanden denna morgon va en nyhet på loading.se om att en drös med Segaspel ska komma ut på liven! Där den största pärlan lätt är Monster World Collection!


För en knapp 90-lapp får jag WonderBoy in Monster Land, in Monster World och Monster World IV (som endast funnit i Japan innan). Och detta kommer redan på Onsdag.


Det bästa av Wonderboy spelen är tyvärr inte med i samlingen.


Hur jag ska ha tid med dessa vet jag inte. Men det löser sig! Efter att ha delat ut 2-3 knockmackor för mycket i Street Fighter X Tekken och stupat 326 ggr i DarkSouls så kan det va skönt att klämma in ett litet retro äventyr ;)

Så kom igen nu din jävla skitMåndag, give me your best shot!
/SnEaiD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0