Ninjabob gillar SFxT

Nu har jag haft spelet i några dagar och det har varit turtorial, training och lite arcade.
Kommer nog få sitta på trainingen ett tag. Det tar sin lilla tid att få rätt på allt, hehe.
Men av det lilla jag spelat så gillar jag det skarpt. Kommer ha många fajtingkvällar framför mig.

Jag har inte riktigt fått grepp om Tekken-karaktärerna än. Tycker många av dem är svåra.
Blir till att sitta och gå igenom trainingstadiet med varenda en av karaktärerna och lära sig lite.
Har ju testat på någon av dem och där finns en del coola karaktärer och attacker.


Introt till SFxT. Mäktigt om något!

 

Jag har även hunnit testa att spela lite online. En sak är säker och det är att jag behöver träning.
Ni kunde kanske lista ut att jag åkte på bra med stryk? Ja jävlar vad stryk jag fick, haha.

Imorse mötte jag även SnEaiD i några matcher och det gick väl lite sisådär.
Jag vann någon match men sen så vände det och jag blev totalt förnedrad.
Men jag fick en achivement under tiden vi spelade så jag vart glad ändå, tillslut :P



Innan jag avslutar så måste jag även säga att spelet är äckligt snyggt! Punkt och slut!

, Ninjabob som borde spela som Bob, bara för han heter Bob. Och är ganska så cool!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0